زیرمجموعه‌ای از جملات پرتغالی که توسط مارکز و همکاران استفاده شده است. (2007) مورد استفاده قرار گرفت ، مشابه مواردی که از Magne et al. (2006) هدف اصلی از این مطالعه طولی ، تعیین اینکه آیا شش ماه آموزش موسیقی در کودکان 8 ساله بر درک زمین در زبان تأثیر می گذارد یا خیر. نتایج به وضوح اثرات انتقال مثبت در گروه موسیقی را نشان می دهد ، اما در گروه نقاشی نیست. این تأثیرات هم در اقدامات رفتاری (عملکرد آشکارسازی زمین) و هم در اقدامات الکتروفیزیولوژیک مشاهده شد. نتایج نشان داد که افزایش مهارت خواندن و تبعیض قدم بعد از آموزش موسیقی ، اما بعد از نقاشی نیست. شش ماه آموزش موسیقی بنابراین به نظر می رسد برای اصلاح رفتار و تأثیر بر عملکرد مغز کافی است: بین آموزش موسیقی و اصلاحات پردازش زبان هم در سطح رفتاری و هم در سطح مغزی ارتباط علی وجود دارد. این مطالعات حاکی از انتقال مثبت از موسیقی به زبان دیگر و نشان دادن انعطاف پذیری مغز انسان با نشان دادن اینکه دوره های نسبتاً کوتاه آموزش پیامدهای شدیدی در سازماندهی عملکردی مغز کودک دارند. این شواهد قوی برای تأثیر تغذیه بر رفتار انسان و مغز است.

یافته های دیگر این ارتباط را بین تخصص موسیقی و تبعیض زبانی در سطح شناختی (شلنبرگ و مورنو ، آینده) و در سطح خرده قشر پشتیبانی می کند (وونگ و همکاران ، 2007). شلنبرگ و مورنو (آینده) پردازش زمین را با نوازندگان و غیر موسیقیدانان مطالعه کردند. نتایج نشان داد که آموزش موسیقی بیشتر با جنبه های شناختی پردازش زمین نسبت به جنبه های حسی همراه است. در سطح خرده قشر ، وونگ و همکاران. (2007) از EEG برای مطالعه یک پاسخ عصبی نوسانی به صدا استفاده کرد ، فرکانس دنبال کننده پاسخ (FFR) ، که در کولیکول تحتانی ساقه مغز ایجاد می شود. الگوهای زبان زبانی ماندارین چینی ماندارین (هجا) به طور موسیقیایی به موسیقیدانان و غیر موسیقیدانان ارائه شد (شرکت کنندگان هیچ اطلاعی از ماندارینها نداشتند). وظیفه گوش دادن به هجا ها در هنگام نمایش فیلم خاموش بود. نتایج نشان داد که نوازندگان نمایشگر بهتری از کانتورهای محرک F0 و قفل شدن فاز عصبی قوی تر (ارتباط بین کانتور F0 محرک و کانتور پاسخ سوژه) نسبت به غیر موزیسین ها داشتند. این یافته ها به ویژه جالب توجه هستند زیرا نشان می دهد تخصص موسیقی در پردازش زبان هم در سطح حسی و هم در سطح شناختی تأثیر دارد. این نتایج شواهدی برای ارتباط بین زبان و موسیقی ارائه می دهد ، و توضیحی درباره توانایی یادگیری زبان در سطح بالاتر موسیقی دانان ارائه می شود. این می تواند به طور مستقیم مربوط به ت های مربوط به بودجه موسیقی و آموزش زبان های خارجی باشد.

ادامه مطلب

در روز چند بار آهنگ گوش دهیم ؟

تاثیرات موسیقی در مغز

فواید گوش دادن به موسقی

موسیقی ,، ,سطح ,زبان ,آموزش ,نشان ,در سطح ,هم در ,آموزش موسیقی ,داد که ,و هم

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
ثبت برند وبلاگ اطلاع رسانی رشته های مدیریت و حسابداری لوله پلی اتیلن پایپ ایران سریال تلویزیونی کامیون آب سرد کن و تصقیه آب قصه نویسی ، داستان نویسی ، خاطره نویسی نوروز 1398 Online Maktab web تنها مسیر جهان موویز